שירותי שיווק דיגיטלי לעסקים

להביא את העסק למרכז הבמה ברשת

מעוניינים בשירותי שיווק דיגיטלי לעסק?

מלאו את הטופס לשיחת אפיון ובדיקת התאמה לקידום העסק

מעטפת שלמה לקידום העסק שלך

קידום ממומן בפייסבוק אינסטגרם

מכירים את ״הממומן״ בתוצאות החיפוש, ניתן להקים קמפיינים לפי ביטוי חיפוש רלוונטים בתחום ולקבל לידים בצורה מהירה יותר ולפרסם את העסק.

קידום אורגני (SEO) בגוגל

קידום אורגני בגוגל מאפשר לכם לקבל לידים חמים יותר ובשלים יותר ללא תקרת זכוכית ולמתג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית ומניעה לפעולה היא אבן היסוד של קמפיין להצלחה, המטרה שלנו היא לגעת בגולש ולגרום לו לבצע את הפעולה הרצויה.

עיצוב ובניית אתרים

כל עסק חייב שיהיה לו אתר תדמית בו ניתן לראות את השירותים המוצעים, אודות החברה ומידע נוסף, אתר אינטרנט עוזר במיתוג, סמכות ובונה ביטחון אצל הגולש.

ניהול רשתות חברתיות

יצירת תוכן מנצח לרשתות חברתיות בהתאם לעסק שלך, נקיים פגישת אפיון שבסופה נבנה אסטרטגיה מנצחת לתוכן איכותי, משפיע וממיר.

ניהול מוניטין ומיתוג העסק

ניהול מוניטין הוא פעולה של דחקת תוצאות שליליות ממוניטין של אדם או מותג, וגורם למנועי החיפוש להעלים תוכן אשר מזיק לו, ומשתמש פתרון לפגיעה במוניטין.

אני רוצה נוכחות דיגיטלית ברשת

מלאו את הטופס לשיחת אפיון ובדיקת התאמה לקידום העסק

מה זה שיווק דיגיטלי?

אז לפני שנתחיל לפרט בכלל איך לשווק את העסק, בואו נבין מה זה שיווק דיגיטלי הינו שיווק אינטרנטי המועבר בערוצים שונים כמו: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, מנוע החיפוש של גוגל, טיקטוק ועוד. בעידן שלנו חשיבות השיווק של העסק היא עצומה ואף לעיתים חשובה מהמוצר או השירות עצמו. כל שיווק בדיגיטל עם מסר חד ומדויק מספיק בשילוב בחירת הערוץ הנכון (כמו פייסבוק או אינסטגרם) יוכל להניב לכל עסק תוצאות יוצאות דופן. 

שיווק דיגיטלי לעסק מתחלק ל-2: שיווק אורגני ושיווק ממומן

שיווק אורגני – שיווק ללא עלויות שמטרתו קבלת חשיפה מירבית לעסק או לתוכן שלנו, בדרך כלל שיווק אורגני איטי יותר אך נחשב לנכס דיגיטלי איכותי ויציב מכיוון שאינו תלוי בתקציבי השיווק שלנו. קחו לדוגמא אתר חדשות שממוקם 1 בחיפוש בגוגל, אתר זה נהנה מתנועת גולשים וחשיפה רחבה ללא צורך להשקיע בכל חודש בתקציבי שיווק שיקדמו אותו – זה בדיוק הכח של שיווק אורגני.

שיווק ממומן – שיווק הכרוך בעלויות שמטרתו לקבל חשיפה מהירה "כאן ועכשיו" ולעסק שלנו, שיווק ממומן נחשב לשיווק מהיר בעיקר בגלל היכולת שלו להביא תוצאות לעסקים ממש תוך דקות ספורות אך לפחות יציב ואיכותי כיוון ששיווק כזה מסתמך באופן קבוע על תקציבי שיווק, אין תקציב שיווק אין חשיפה לעסק. קחו לדוגמא מתווך נדל"ן שמשקיע כמה עשרות שקלים ביום בפייסבוק ומכאן הוא יוצא אותו באופן מתמשך קבוע ומתמשך ללקוחות פוטנציאליים.

בניית אסטרטגית שיווק דיגיטלי לעסקים

אפיון העסק

אפיון העסק

לפני כל תחילת פרוייקט או עבודה, אנחנו צריכים להבין בדיוק איך העסק שלך עובד, מי קהל ביעד, מה המטרות שלו ומה אתה רוצה להשיג ממטרת הקידום, אחרי שנבין את כל הצרכים של העסק שלך נוכל להתקדם לשלב הבא.

ביצוע מחקר

מחקר מקיף

אנחנו נבצע מחקר מקיף של הנישה בה אתה נמצא, נראה מה הביטויים החמים שיביאו טראפיק איכותי, המרות ומכירות, נבצע מחקר מתחרים, נראה כיצד הם עובדים, ברגע שיש לנו את ההבנה הזו, נדע לבנות קמפיינים ממוקדים ונכונים עבור העסק שלך.

אסטרטגיה

בניית אסטרטגיה

אסטרטגיה היא חלק בלתי נפרד מההצלחה של פרוייקט שיווק, ולכן היא חלק חשוב מאוד בהצלחה של קמפיין, ע״י אסטרטגיה נוכל להגדיר יעדים ברורים, ווודא שאנחנו אכן עומדים בהם ומספקים תוצאות.

נתונים

אופטימזציה

איזה כיף יש לנו קמפיין באוויר והוא עובד לנו, עכשיו כל מה שנשאר זה לנתח את הנתונים להבין איפה אפשר להוזיל עלויות, להביא יותר לידים ומכירות על מנת למטב את הפרויקט בצורה הטובה ביותר.

מעקב אחרי נתונים

מדידה ומעקב נתונים

מעקב אחר נתונים וההבנה כיצד הם משפיעים על הפרוייקט הם חלק בלתי נפרד מההצלחה, אנחנו מנתחים את הנתונים, מבינים אילו מודעות עובדות ואת אילו צריך לשפר או לסגור, בכך לחסוך בעלויות ולמקסם רווחים.

שלו יפרח מייסד החברה

יזם, המשווק הדיגיטלי המרוויח בישראל, בעלים של 10 חברות בע"מ שמייצרות בכל שנה 8 ספרות, וב-5 השנים האחרונות התווה דרך ולימד למעלה מ-10,000 משווקים דיגיטליים לייצר הכנסה באמצעות האינטרנט.

הצלחת התלמידים שלנו בעיני היא מעל הכל, ואנו עושים כל שביכולתנו כדי להבטיח שזה קורה. נעשה זאת תמיד עם חיוך על הפנים, גישה חיובית ומנצחת אבל יחד עם זאת אנחנו לא נשלה את התלמידים שלנו או נמנע מהם ללמוד, לעבוד קשה ולהתמיד. זה שאנחנו רוצים להחזיר את השליטה על הזמן, זה לא אומר שלא תצטרכו לעבוד יותר – אלא שהלקוחות שלנו יבחרו במה לעבוד , מתי לעבוד וכמה קשה לעבוד, כדי לחיות ברמת החיים שהם רוצים לחיות בה.

שלו יפרח פרופיל

שיווק דיגיטלי לעסקים עם ריצ׳ר

מכללת ריצ׳ר כבר עוסקת שנים בתחום של שיווק דיגיטלי באינטרנט, המכלה שלנו עבדה עם החברות הגדולות והמובילות בשוק.

אנחנו מתמחים בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים במגוון רחב של תחומים בהם: שיווק ממומן, קידום אורגני, ניהול רשתות חברתיות ובנייה ועיצוב אתרים.

החברה שלנו מכשירה מאות תלמידים בחודש לתעסוקה בתחום הדיגיטל, התלמידים שלנו מייצרים ללקוחות שלהם מאות ואלפי שקלים בחודש משיווק דיגיטלי באינטרנט.

יתרונות של שיווק דיגיטלי לעסק

חלק מהדרכים הנפוצות לקידום עסקים באמצעות שיווק דיגיטלי:

  • קידום ממומן בפייסבוק – פייסבוק היא אחת מהרשתות הוותיקות והפופולריות ביותר שיש בשוק, הקהל בפייסבוק הינו קהל בוגר, איכותי שמוכן לשלם עבור מוצר או שירות ראוי שפותר עבורם בעיה מסוימת ולכן קידום עסק בפייסבוק נחשבת לאופציה טובה עבור הרבה מהעסקים הקיימים.
  • קידום ממומן בגוגל – גוגל הינו מנוע החיפוש המתקדם והמפורסם ביותר בעולם ובאמצעותו ניתן לחפש ולמצוא כל תוכן שנרצה. בזכות הפופולריות הרבה של גוגל והעובדה שכולם פשוט משתמשים בו, הפך מנוע החיפוש לאחת מאופציות הקידום הטובות ביותר לעסקים.
  • קידום ממומן בטיקטוק – טיקטוק הינה אפליקציית בידור בעלת הצמיחה המהירה ביותר בעולם, בתוך שנים ספורות הפכה טיקטוק מאנונימית לבעלת יותר ממיליארד משתמשים פעילים בעולם ויותר מ-4 מיליון רק בישראל. הויראליות העצומה, הטרנדיות והעלויות השיווק הזולות (אין הרבה מפרסמים) הפכו את טיקטוק לאופציה נהדרת לקידום עסקים.
  • בניית אתר אינטרנט – נחשב ככלי אסטרטגי וכנכס דיגיטלי חשוב. אתר אינטרנט משמש כחלון ראווה שלנו ללקוחות הפוטנציאליים השונים, בונה סמכות ומוניטין והוא מהווה הרבה פעמים חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי. (אתר אינטרנט נחשב שיווק אורגני כיוון שהוא מייצר חשיפה לעסק שלנו ללא עלויות שיווק).

כמו שאפשר להבין שיווק דיגיטלי הוא נושא רחב והוא מאגד בתוכו הרבה תתי נושאים ומושגים שונים. עד כה למדנו מהי החשיבות של שיווק דיגיטלי, שיווק אורגני וממומן, יתרונות, ודרכים נפוצות לקידום עסקים באמצעות השיווק הדיגיטלי.

גם לעסקים גדולים, שיווק דיגיטלי יכול להיות קריטי אך ככלי אסטרטגי, עסק גדול שכבר נהנה מזרימת לקוחות באופן שוטף ומהכנסות גבוהות ימקד את מאמצי השיווק שלו בדיגיטל דווקא בבניית תדמית ומותג מנצח, היום, יותר מתמיד לאנשים אכפת ממי הם קונים אולי יותר מהמוצר עצמו.

ולכן נרצה לחזק את הקשר עם הלקוחות שלנו, לייצר תדמית ומוניטין חזק, וליצור נוכחות דיגיטלית מרשימה באמצעות שימוש בשיווק דיגיטלי. כל הפעולות האלה יבססו את המעמד של העסק, יעניקו לו ייחודיות לעומת המתחרים ויבטחו שהלקוחות פשוט לא יפסיקו להגיע.

בעל עסק גדול? ככה תרצה להשתמש בשיווק דיגיטלי:

  1. נכסים דיגיטליים – בעסק גדול שעבר כבר את חבלי הלידה הראשוניים ובעל הכנסות קבועות, נשאף לכמה שיותר נכסים דיגיטליים שייצרו קשר חזק עם הגולש או הלקוח ויעניקו לעסק נוכחות מרשימה בדיגיטל ובכך יגדילו את המותג שלכם. דוגמאות לנכסים דיגטליים: עמוד אינסטגרם, עמוד פייסבוק, אתר תדמית, רשימות תפוצה למיילים ווצאפ.
  1. תוכן זה המלך – לאחר שיצרו את אותם נכסים דיגטליים, חשוב מאוד לספק בהם תוכן באופן קבוע. התוכן זה המלך ובלעדיו לא משנה כמה עוקבים יש לעמוד האינסטגרם שלך, אתה תהפוך במהרה להיות לא רלוונטי משמע תפסיד לקוחות. כמות התוכן המומלצת בהתחלה היא: סרטון תוכן כל 2 ימים.
  1. 10% שיווק – הרבה מבעלי העסקים הגדולים נוטים לחשוב שניתן להפסיק לשווק בשלב כזה או אחר והלקוחות כבר יגיעו או "שזה מספיק לבנתיים". וודאו שלפחות 10% מההכנסות שלכם חוזרות לתקציבי השיווק בעסק שלכם כדי שתוכלו להבטיח עקביות וצמיחה נכונה.

שיווק דיגיטלי לעסקים

עסקים קטנים חייבים היום שיווק דיגיטלי. התחרות הגדולה בשוק והכח הלא הגיוני שיש היום לרשתות החברתיות בתוספת העובדה שכולם נמצאים היום באינטרנט מחייבת כל כל בעל עסק קטן להשתמש בשיווק דיגיטלי על מנת לייצר לקוחות באופן שוטף.

קידום עסקים קטנים – הנה כמה צעדים שכל בעל עסק קטן חייב לקחת בחשבון כשהוא מתחיל לשווק באופן דיגיטלי

את העסק שלו:

  • לבחור איש מקצוע בקפידה- רבים מבעלי העסקים הקטנים נוטים להתפשר על אנשי מקצוע בינוניים במטרה לחסוך בעלויות ונתקלים בהמשך הדרך בחוסר מקצועיות שמובילה אחר כך לחוסר בתוצאות. אם התקציב מוגבל מומלץ לשקול ללמוד בעצמכם קורס שיווק דיגיטלי ובכך לחסוך את העלויות הכרוכות בשיווק העסק שלכם.
  • פוקוס – שיווק דיגיטלי הוא רחב ומונה בתוכו עשרות קטגרויות. חשוב מאוד בתחילת הדרך להשקיע את תקציבי השיווק שלכם במה שמייצר הכי הרבה כסף ולא להתפזר לבניית אתרים בתחילת הדרך השיווקית שלכם. בדרך כלל הדרך המהירה ביותר להחזיר את השקעה שלכם ולייצר רווחיות היא שיווק ממומן.
  • קבע מטרה מדויקת – חשוב מאוד לקבוע מטרה לשיווק שלנו מראש ולהתפקס עליה.  (במיוחד שמדובר בעסקים קטנים בהם התקציב מוגבל ונרצה להשיג תוצאות מהירות) לדוגמא: המטרה שלי מהשיווק לחודש הקרוב היא: 3 לקוחות חדשים.
  • בדיקה ומעקב – כשאתם עסק קטן אתם לא רוצים לבזבז אפילו שקל אחד מיותר לכן חשוב בצורה הדוקה ויומיומית אחר השיווק שלכם. במידה וזיהיתם מגמה חיובית והלקוחות מגיעים במהרה באמצעות המעקב שלכם תוכלו לזהות את זה ולעלות תקציבים. במידה והשיווק שלכם אינו אפקטיבי, המעקב שלכם יאפשר לכם לזהות את זה, תוכלו לבצע STOP ולחשב מסלול מחדש.

שיווק דיגיטלי לעסק לוקאלי 

שאלות נפוצות

איפה אני יכול לשווק את העסק שלי?

את העסק אפשר לשווק במגוון פלטפורמות פרסום סרחבי הרשת, אם זה רשתות חברתיות כגון: פייסבוק, אינסטגרם יוטיוב, טיקטוק ועוד, לבין מנוע החיפוש של גוגל.

כמה עולה לשווק את העסק?

עלו השיווק משתנה בהתאם לקמפיין הרצוי, הפלטפורמה בה נרצה לשווק ורמת התחרות על אותו ביטוי עליו נרצה להופיע וכמות המתחרים בשוק.

למה שיווק דיגיטלי הוא חשוב ?

שיווק דיגיטלי לעסק הוא הבוסט שיזניק את העסק שלך קדימה וייתן לו חשיפה לקהל לקוחות גדול, להגדיל מכירות והמרות לעסק.

האם ניתן לשווק כל עסק?

כן, אפשר לשווק כל עסק בכל תחום, לפני שנתחיל את תהליך השיווק, נבין את הצרכים של העסק, מי קהל היעד שלו ונבנה אסטרטגיה מותאמת אישית.

האם אפשר להתחייב לתוצאות?

תחום השיווק לעסקים, הוא תחום מאוד דינאמי, לכן אף אחד לא יכול להתחייב לתוצאות, אבל אנחנו עושים את הכי טוב כדי למנף את העסק שלכם קדימה.

למה לבחור במכללת ריצ׳ר?

אנחנו מתמחים בתחום השיווק כבר מס׳ שנים, עם המון תוצאות עבורנו ועבור מאות לקוחות מרוצים שעברנו איתנו תהליך משמעותי ופרודקטיבי.

מעוניינים בשירותי שיווק דיגיטלי לעסק?

מלאו את הטופס לשיחת אפיון ובדיקת התאמה לקידום העסק