יצירת תוכן לרשתות חברתיות

קבלו 6 טיפים שוברי שוויון ליצירת תוכן לרשתות חברתיות שיבדילו את הפרופיל שלכם משאר המתחרים ויעזרו לכם לשפר המרות ולעלות את מס׳ העוקבים.
6 טיפים ליצירת תוכן לרשתות חברתיות שיעשה את העבודה

שאלתם את עצמכם מה תצטרכו לעשות כדי להבדיל את הפרופיל שלכם ברשת החברתית מפרופילים אחרים? כיום ברור לכולם כי הצעד הראשון יהיה ליצור תוכן מוצלח ברשתות החברתיות. הסיבה שבגללה יש פערים בין פרופילים שונים נובעת מכך שכל אחד מהם מייצר תכנים באופן קצת אחר. אנו ננסה להסביר לכם כיצד תוכלו לייצר תכנים שיעשו את העבודה ויביאו אתכם ישירות למקום הרצוי. כל אחד יוכל לבחור אילו טיפים יהיו המתאימים והנכונים עבורו בהתאם לשיקול הדעת. נדגיש כי את כל הטיפים שנציג בפניכם יהיה קל ליישם כל עוד יהיה בכם רצון לעשות את השינוי המיוחל. לאחר יצירת תוכן לרשתות חברתיות ברמה גבוהה תראו כי השמיים הם הגבול מבחינתכם. תוכלו להפוך את מה שהיה מוגדר בעיניכם כבלתי אפשרי לאפשרי ובר השגה. 

מדוע כדאי ליצור תוכן מוצלח ברשתות החברתיות?

קיימות המון סיבות שאמורות לשכנע אתכם ליצור תוכן מוצלח ברשתות החברתיות. הסיבה המרכזית היא כי זוהי הדרך היחידה שתאפשר לכם לקדם עסק או מוצר בצורה אפקטיבית. פתיחת פרופיל טיקטוק לעסקים או פרופיל בכל רשת חברתית אחרת מצריכה מכם הסתכלות קצת שונה. כל פעולה שתעשו אמורה לקדם אתכם עוד צעד אל עבר השגת המטרה אותה הצבתם לפניכם. עם עבודה נכונה והעלאת תכנים מבוקרת תוכלו לראות איך אתם מתקדמים ומשיגים את המטרות הללו. בלי שתחשבו היטב מה תעלו לעמוד יהיה לכם קשה להתחרות מול העסקים האחרים.

קיצור דרך חוקי ליזמים מתחילים שרוצים לפרוץ בדיגיטל ולייצר עסק מרוויח בישראל

ספר דיגיטלי:
המדריך ליזם המתחיל

המדריך הדיגיטלי שעזר למאות יזמים מתחילים לחדור לעולם הדיגיטלי, להבין את חוקי המשחק של "עולם העסקים" החדש וליצור הכנסה יציבה ומתמשכת בישראל בלי ניסיון ובלי כסף מהבית.

המדריך ליזם המתחיל

1. הגדירו את קהל היעד של העמוד

בעת יצירת תוכן לרשתות חברתיות יהיה עליכם לחשוב מי אמור להתעניין באותו מידע. מה שמעניין קבוצה מסוימת של אנשים לא תעניין בהכרח קבוצה אחרת של אנשים. כתוצאה מכך תרצו להיות בטוחים כי התוכן שתייצרו יעניין את הלקוחות הרלוונטיים. בלי שתעשו את הפעולה הבסיסית הזו תמצאו את עצמכם מתקשים להשיג את התוצאה הנדרשת. ישנם כאלה ששוכחים לחשוב לעצמם מה מעניין את קהל היעד ומה מבדיל אותו בהשוואה לקהל יעד אחר. לכל קהל יעד יש את הדברים שהופכים אותו להיות כזה שמתעניין במה שאתם מציעים. לא בכל יום תמצאו את עצמכם במצב בו תהיה לכם שליטה מלאה ויכולת בלעדית לבחור.

2. תעלו תוכן אותנטי משלכם

יוצא לכם לראות אנשים שמעתיקים תכנים האחד מהשני בלי הפסקה? תזכרו כי זה שאתם מעתיקים תוכן, אין זה אומר שתשיגו את התוצאה הרצויה. תשתדלו לעלות תכנים אותנטיים משלכם, כאלה שאתם חשבתם עליהם ויצרתם אותם עבורכם. כמובן שתוכלו לקחת השראה ממקומות שונים, אך לא מדובר על העתקה ברורה שלא תשתמע לשתי פנים. אם אין לכם ראש יצירתי, תוכלו כמובן ליצור תוכן על סמך דברים שראיתם בעמודים בחו"ל. יצירת תוכן לרשתות חברתיות מחייבת אתכם לחשוב מחוץ לקופסה. גם אם נדמה לכם שמדובר על תוכן מעט משעמם, תזכרו כי האותנטיות קונה המון עוקבים. 

3. תהיו מעודכנים בכל הטרנדים

יצירת תוכן לרשתות חברתיות מצריכה מכם להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק. הרי מה שהיה נכון ומעודכן עד לא מזמן, לא בהכרח יהיה רלוונטי גם לתקופה הנוכחית. הטרנדים ברשתות החברתיות עשויים להשתנות כהרף עין, לכן כל הזמן תחקרו את העניין הזה. מצאתם טרנד חדש שהמון אנשים יוצרים לגביו תוכן? תנסו לנצל אותו על מנת לגרום לעמוד שלכם להיות מעניין ורלוונטי. העוקבים תמיד ירצו לראות דברים מעודכנים ומעניינים, כאלה שהם יכולים לראות כמותם במקומות נוספים. נדגיש כי גם את הטרנד הנפוץ ביותר תוכלו לקחת למקום הרלוונטי לכם בהתאם לתכנים הנכונים לכם. הרי אתם יודעים מה מעניין את קהל היעד שלכם ואת האנשים שנכנסים בדרך כלל לעמוד. 

4. תעדכנו את העמוד בקביעות

עבר זמן רב מאז שיצא לכם לעדכן את העמוד שלכם? תזכרו כי העוקבים ירצו לראות עדכונים על בסיס קבוע בכל מיני הקשרים שונים. תעדכנו את העמוד על בסיס קבוע, גם אם זה לוקח לכם זמן רב. הרי השאיפה הסופית תהיה ליצור מצב בו הגולשים תמיד ירצו לשמוע מה יש לכם להגיד. עדכון העמוד באופן קבוע יאפשר לעוקבים לדעת כי תמיד יהיה משהו מעניין אצלכם בעמוד. בשונה מעמודים אחרים שמתעדכנים לעיתים רחוקות, אצלכם המציאות תהיה שונה לחלוטין.

5. הכניסו תמיד ערך מוסף

זה שאתם מעלים תכנים מקוריים, אין זה אומר שתוכלו לוותר על הכנסת ערך מוסף. הערך המוסף אמור לבוא לידיי ביטוי בכל מיני מובנים שנראים לכם לנכון. הגולשים שקוראים את מה שאתם מעלים ירצו לראות כי אתם חושבים ומשקיעים בהם. לא פעם נראה תוכן רדוד או כזה שלא באמת מכבד את מי שעומד מאחוריו וכתב אותו. תהליך יצירת תוכן ברשתות החברתיות דומה ליצירת תוכן בכל פלטפורמה אחרת. תחשבו היטב איזה מסר תרצו להעביר, ואיך תעשו זאת בצורה הכי טובה שיש. הרי בסופה של הדרך זה מה שיוצר את הרושם עליכם בקרב אלה שקוראים את העמוד.

6. הוסיפו תמונות וסרטונים

סיימתם לכתוב את המלל לפוסט? השלב הבא של יצירת תוכן לרשתות חברתיות יהיה להוסיף תמונות וסרטונים שנוגעים למה שאתם כותבים. הוספת תמונות וסרטונים תקל על אלה שלא מעוניינים לקרוא את כל המידע. מבחינתכם מדובר על עניין קטן, אך יש כאלה שעבורם זה מה שעושה את ההבדל. הוספה של מדיה מכל סוג שהוא יגרום לפוסט שתעלו להיות שונה ומיוחד בהשוואה לכל השאר. אינכם צריכים להעמיס על הפוסט עם המון תמונות או סרטונים, אך תעשו זאת בצורה מושכלת. הביאו את עצמכם למצב בו אתם מוציאים את המירב מהכלי שעומד לכם מול הידיים. 

קיצור דרך חוקי ליזמים מתחילים שרוצים לפרוץ בדיגיטל ולייצר עסק מרוויח בישראל

ספר דיגיטלי:
המדריך ליזם המתחיל

המדריך הדיגיטלי שעזר למאות יזמים מתחילים לחדור לעולם הדיגיטלי, להבין את חוקי המשחק של "עולם העסקים" החדש וליצור הכנסה יציבה ומתמשכת בישראל בלי ניסיון ובלי כסף מהבית.

המדריך ליזם המתחיל
להצטרפות ומידע נוסף
השאירו את הפרטים שלכם ויועץ לימודים יחזור אליכם לשיחת ייעוץ בחינם.